Beroende.

(Det skulle egentligen varit en bild här, men min dator segar sig som fan, så jag orkar inte...)

Tjenare!

Idag har jag spenderat dagsljuset hos min farmor och farfar med alla killkusiner. Vissa stunder garvar man som aldrig förr faktiskt, haha. Andra... Inte.

Och så har jag blivit helt beroende av DOSM (dieselråttor och sjömansnöss). Har redan sett halva kalendern. Har tänkt se slutet ikväll. Hehe.

I mellandagsrean har jag faktiskt tänkt införskaffa en vettig gitarr. På rusta. Det finns en stålsträngad där. Svart, enkel. Men som man kan ha mycket trevligt med när man har kommande tjejkvällar och vi ska ösa på redigt. Men uppmärksamma ordet "tänkt".

Min stereo funkar utmärkt! Just nu dunkar det lite rock. Bla Pat Benatar med Hit me with your best shot.

En grej som jag inte har nån som helst koll på när det är lov, är vilken dag det är. Idag är det visst fredag.

Nähä, man kanske skulle ta sig en dusch... Det kan vara gött. Och så på med nya hello kitty pyjamasen då. Ja.

Jag faller handlöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0