Behovet av att skriva.

Jag känner starkt att jag bara MÅSTE skriva. Och det är ingen idé egentligen om man inte har nåt vettigt att säga, så därför blir det lite grejer nedan:

Idag hatade jag:

• Spotifys jävla reklambögjävel
• Roberts jävla dunka dunka



Här ser ni mej i missfärgade rosa hello kitty pyjamasbyxor med svarta converse, svart pumatröja och rosa mössa. På klassresan i 6:an. Här var jag absolut inte i mitt rätta element alls.

Man kan tro att jag vänder mej bort från kameran pga att jag hatar att vara med på kort. Men nae. Jag minns starkt röken från elden svida som faaaaaaaaan i ögonen. FAN vad det sved, ska jag säga.

/calle kristiansson är bara bäst

Och nu ska jag sova. Hoppas jag blir utan en massa konstiga drömmar inatt... Berättar om den lustiga drömmen jag drömde igår imorgon.

Jobbigt med tidsformer...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haaaallååååååååå?! Läs min blogg nu, det är väldigt viktigt!

2009-12-22 @ 11:51:07
URL: http://feber.webblogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0