Att sudda bort en dröm.

Rakt på idag också då.

Volleyn var det ja... Jag tycker att vi helt klart var bäst utklädda! Det var SÅ klockrent att gå runt och vara alkis, och uteliggare. Med ölburkarna i händerna. Som vi drack ur. Det var ju givetvis vatten i, men en del lärare frågade i alla fall. Haha, dumhuvuden.

Men, vi vann inte en enda match. Men den sista matchen var så jäkla spännande! Om jag bara kunde ha fått serva mer, hade vi nog vunnit, hehe. Sån var i alla fall responsen jag fick av laget. Och jag höll med. Men nu var det så att det stod 24-24. Och så satte vi 25. Och det blev matchboll. Det förlorade vi på... Jaja, vi kan ju fortfarande vinna bästa utklädnaden!

Och så var det fler än jag, som tyckte att en del som dömde, dömde lite stört. Skitsamma. Det var hur som helst skitkul!

Och nu har jag ont i armar och nacke. Peace out!

Förresten, imorgon är det sovmorgon. Och vid två får man dra om om man vill. Julia J och My ska hänga med mej hem. Blir nog inget bloggande. Jag vet, stackars er.

Dagens tips: CYKLA INTE UTOMHUS NÄR DET ÄR ASKALLT UTAN MÖSSA. FICK JÄVLIGT ONT I BAKHUVUDET OCH ÖRONEN. SHIT.

The Killers – Romeo And Juliet


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0