You sit there in your heartache

www.omgle.com är en helt sjuk sida! Där chattar man med nån man inte känner :P förut chattade jag med en tjej som var från brasilien, hon var 15 år och hade i stort sätt samma musiksmak som jag^^^^^^^^^roligt!

Nåja. Det blev inget eva&adam. Till min lilla sorg upptäckte jag att jag redan hade sett alla avsnitt. Men, jag åt min glass. Och jag fick nöja med med american idol. En grej som jag har tänkt på är att sveriges idoler är mycket bättre, än dom amerikanska. Jag tycker att vi har mer personlighet på våra.

På tal om idol ja. Ni såg väl darin på sommarkrysset när han gjorde en massa mj grejs? Jag tyckte om honom förr. Tills den nya skivan. Jag tror nog inte att det är han det är fel på. Det är nog bara att min musikstil ha förändrats lite sen dess. Men, det jag ville säga är att vi kanske skulle satsa på att skicka han till esc nästa år? Jag menar, han ser bra ut. Han dansar som han aldrig gjort annat, han sjunger bra, han är klädsamt blyg. Inte för att jag tror att vi skulle gå och vinna, men vi kanske skulle komma bland dom 10 bästa åtminstånde. Jag menar, bara det skulle vara en seger för sketna odugliga sverige. Haha, förlåt. Jag tog i lite väl nu kanske?

Jag skulle bli asglad om ni kommenterade mer :D snäälllla sööööta raaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaaa? *dog eyes


 Melody club :D så jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0