Who's fooling who?


AVSLUTA MENINGEN 
1. Jag har insett att min senaste kyss: nog var dålig eftersom jag inte minns den
2. Jag lyssnar på: The Sounds- Fire
3. Jag pratar: konstigt, inte enligt svenska ordböcker
4. Jag älskar/tycker om: My
5. Min bästa vän(ner) är: Melinda
6. Min första riktiga kyss: (n)
8. Jag avskyr när folk frågar: saker som dom redan vet
9. Kärlek är: rött
11. Någonstans, tänker någon på: johan palm, HAHAHAH! vet en iaf..
12. Jag kommer alltid att: vara den jag är
13. Jag är hemligt förälskad i: lars eriksson <3 :D
14. Sist jag grät var: när jag hörde en låt today.. :p
15. Min mobiltelefon är: DEN SÄMSTA JÄVLA F*TTAN I B*GSVERIGE JAG ÄR DAMPARN PÅ'N!!!
16. När jag går upp på morgonen: ingenting
17. Innan jag går och lägger mig: lyssnar jag på musik
18. Just nu tänker jag på: detta
19. Bebisar är: söta
20. I dag har jag: varit duktig
21. I kväll har jag: tittat på tv
22. I morgon kommer jag: raka skallen

1. Tre ord varför du sist spydde? vet faktiskt inte

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? SOV SOM BARE DEN!

3. Vad gjorde du för 30 min sen? drack whisky

4. Vad hände dig 1995? inget alls

5.
 Vem fick dig att skratta senast? johan palm xd

7. Vilken färg är din hårborste?
vem bryr sig?

8. Vad köpte du sist? ut

9. Vad fick du senast i present?  en hundring

10. Vilken färg har din tröja? röd och svartrandig

11. Var förvarar du dina pengar? äter dom och skiter ut dom när jag behöver

12. Hur var vädret igår? sämre än idag

13. Vad ser du fram emot? kissa^^^^^^

14. Snarkar du? mer ett flåsande ljud.. säger mamma iaf ^^^^xd

15. Vad är 15?
byxmyndig

16. Vilken skostorlek har du? alldeles för stor ;o 56!!

17. Vill du klippa dig?
nja

18. Är du över 25?
det vet jag inte

19. Pratar du mycket?
troligen för mycket

20. Kollar du på O.C? har aldrig sett det, men det säkert ett skitprogram det med

21. Har ditt namn ett "x" i det? vet inte.. amanda heter jag.

22. Känner du någon som heter Steve? nej, men det är ett porrigt namn

23. Hittar du på egna ord?
ett av dom är onsk (?) som jag för övrigt trodde fanns...

25. Är du en typiskt svartsjuk person?
nej, man ska vara nöjdarN

26. Vad har du för mobil? cpskadad gris w5801 om jag minns rätt

27. Vem ringde dig sist? pppppaappppa

28. Biter du på naglarna? ohja

29. Har du lockigt hår?
när det regnar

30. Vilken konsert ska du på härnäst? dos palmos (?)

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? peter swartling

32. Hur många gånger har du svurit idag? inte fan vet jag för i helvete!

33. Vilket ord säger du ofta? typ, (fast ändå inte så ofta) men alltså,..


34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
låter som en chokladkaka

35. Ska du till skolan/jobbet  imorgon?
nejnejnej

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
my tror jag

37. Vad borde du göra nu? pissa, jag pissar på mej..

38. Har du något smeknamn? manda, mandis, pandan, mändy, idiotbil

39. Sover du mycket?
mycket är inte rätta ordet. Snarare länge.

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? vet inte, nån harry potter kanske

41. Vad ska du göra på lördag?
på kaaaaaaaaalas^^^^^^

42. När var du ute sist? ^förut

43. Har du gråtit idag? jaaaa

44. Är du en glad person? Mm, i alla bedömningar eller vad man ska säga, av lärare står det jämt det.. just nu är jag skitkissenödig!!!!!!!!

45. Har du roligt nu? jag skrattar inte

46. Vad äter du helst? nåt gott

47. Vem var du med sist? bror hälsade på ^^^^

48. Pratar du i sömnen?
händer

49. Vem kramades du sist? pappa

50. Nämn den bästa personen? det blir ett långt namn

51. Tycker du om någon just nu?
jag älskar allt och alla

52. Vill du flytta? jaaaaaa

53. Hur ofta borstar du tänderna? varje night and day

54. Är du egoist?
njae. Nää det skulle jag inte påstå

55. Gillar du att bada?
Lite svår att få i mej bara :p

56. Skrattar du åt allt? roligt ja

57. Vem får dig alltid att skratta?
my

58. Gråter du när du tittar på film? ja, men inte alltid

59. Vad gör du nu förutom det här? håller mej så att jag inte kissar ner fåtöljen

60. Vad ska du göra nu? KISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSA

KISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSA
KISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSAKISSA


aaah, det var skönt! NÄSTA!

Ditt namn? amanda
Födelseår? 1996
Hur Lång är du? sist jag mätte mej var jag 164,5 cm

Spelar du något instrument? yes

Biter du på naglarna? aaaaaaa
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? viiiiita
Har du några husdjur? aa, min pappa^^
Vem är snyggast? ^Hmm...
Rädd för? spindlar, e-type
Har du körkort? aa, tog ett i 3an. Fast det var på symaskin.
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? emilia
Pepsi eller Coca cola? loka (A)
McDonalds eller Burgerking? donalllllden
Sjunger du?  Ja, dock inte bra.
Vad har du för skostorlek? leta efter samma fråga
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? jag har verkligen gjort allt!
Vill du gifta dig? ja, my och jag har våra planer^^
Kommer du överens med dina föräldrar? oftast
Din hårfärg? bblack
Vad sover du i? ppyjamas
Kläder du har på dig? jeans, tröja
Favoritårstid? sommar, vår
Hur svarar du i mobilen? aa amanda
Sov du ensam inatt? jaaapp
Vad gjorde du kl 08 imorse? sööv
Druckit idag? mjölk in my <3
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt
Hur många kuddar sover du med? 3
Vad luktar det nu om du sniffar lite? jag vet inte
Saknar du någon nu? mm
Snus eller cigaretter?  chokladcigaretter
Är du snäll? nej inte alls. Är barabarabara ondondond!!
Är du blyg? nae, det beror på.
Tycker du att du har fin dialekt? jag har min lilla egna. Åskikter..mja konstig
Tycker folk du är snygg?  jag vill grovhångla med mej själv just nu känner jag
Vad har du för planer till helgen? kkalas
Är du sugen på något nu? nae
En bra film? king kong
Vem får en kram? alla som vill, men jag ska ha 20 spänn fört!
Vem får en puss? samma här, fast priset är 80
Kan du baka bullar?  har aldrig testat, men min mammas är famosa!








Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0