Värt att lyssna på.

..så gör det

Melody Club - Boys in the girls room



Varför: Den är.. hmm.. vad ska jag säga. Den är trevlig helt enkelt. Och för att bandet är ett jävla bra liveband också!

Nirvana - Rape Me



Varför: Man kan inte annat än att älska nirvana ju. Låten är skön, och man bara gungar med liksom.

The Faders - No Sleep Tonight



Varför: Låten är energisk. Jag blir sprallig av den. Jag får lust att bara hoppa runt över allt och leka rockstjärna! Man får en bra feeling ;)

Babyshambles - Fuck Forever



Varför: Det är en sån här låt som jaa. Det är svårt att förklara. Jag skulle kunna hångla med den!

Tjenare Kungen - 1x2x3x4



Varför: Jag älskar vildheten i låten. Den är jävligt genuin. Och folk kan faktiskt relatera till den. Och det tycker jag är viktigt. Den är nästan klockren.

Green Day - 21 Guns


Varför: Jag gillar green day. Det har gjort sen jag var 9 då jag hörde american idiot. Haha, jag snodde jämt min syrras skiva då. Hon blev förbannad. Men iaf, det är en väldigt fin låt. Ja.

The Cardigans - My Favorite Game



Varför: Jo, men den här låten är ju ändå en klassiker på nåt sätt eller hur? Det är ett bra gung i den.

The Sounds - Dorchester Hotel



Varför: The sounds äldre låtar är bättre. Så brukar det vara med dom flesta band och artister. Detta är en låt från nya skivan, och den är bra. Alla låtar är bra. Fast den här är en av dom bästa nya. Dom spelar ju förjävla bra också!

Oasis - Wonderwall



Varför: Det är en myslåt tycker jag. En sån man gärna lyssnar på när man har 80 graders feber och ligger i sängen och fryser. Puss på den.

Broder Daniel - Work



Varför: Därför.

Avril Lavigne - Happy Ending



Varför: Jag gillade henne som mest då för två år sen när singeln "grilfriend" kom ut. Köpte skivan. Tröttnade rejält när jag lyssnat sönder den. Nu är det väl so so. Men jag tycker att hon har en cool stil, och hon är trots allt bra. Den här låten är en av dom bästa hon har gjort enligt mej.

Molotov Jive - Monday Tuesday



Varför: (y)

Johan Palm & Lisa Lystam- 9 crimes 



Varför: Det är äckligt sött. Man märker på johans röst hur mycket den har utvecklats! Men lisas är ju.. ja gud ja. Så fint! Sitter här och blir nästan alldeles tårögd ;')

Kelly Clarkson - Hear Me



Varför: Den är väldigt bra.Känslan i hennes röst när hon sjunger den är otrolig. Mm.

Sugarplum Fairy - The Escapologist



Varför: Löv it.

The Ramones - I Wanna Be Sedated



Varför: Låten är helt enkelt älskad av idiotbilen.

The Clash - London Calling


Varför: Varför inte?

Backyard Babies - Come Undone



Varför: bra rakt i genom.

Beyonce - Halo


Varför: Det tycker jag säger sig självt.

Skulle kunna lägga till hur mycker mer som helst! Men jag har ingen ork!

Kommentarer
Postat av: adina

svar

visst är den!

2009-08-23 @ 13:21:56
URL: http://adhiina.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0