Here they come with their make up on

Idag ska jag säga att det var assegt att gå upp! Det har väl inte vart så mycket annars. Hade en håltimme mellan halv tio och halv elva, så då åkte melinda och jag hem till henne och tittade på humor med tv4. Skönt att ta det lungt lite :)

Jo, nu när jag fått spanska glosor tänkte jag använda glosboken.se ni vet. Sen när jag skrivit in alla ord jag ska träna på och ska starta övningen kommer det upp nåt cp att om man vill slippa 5 sekunders reklam innan varje övning ska man uppgradera sig till premium! Men för fan!? Jag blir så irriterad!!! Ska man inte ens kunna få plugga på sina glosor på internet fort och bra utan att betala en massa eller? Reklam hit och dit!!!! Hatar reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.-
*känn min vrede*.

Imörn är det fredag Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D så jävla göddit! Ikväll ska jag duscha, göra spanska, läsa och söva. Och äta pannkaker ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ jihaaa! Det är faktiskt lite småtråk när ni inte kommenterar :( för jag vet att ni läser den!

Detta ska va kul har jag hört..

Svarar du i telefonen: aaa det är amanda ...  eller nåt
Sätter du på dig strumpan: som ett proffs
Tycker du om gul bil leken: Rätt ute, då man i nuläget ska kolla nummerplåten istället ;) Men trevligt så länge det varade!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Vet inte
Många kontakter har du på msn: 122
Fick du detta test: rånade det
Spenderar du en regnig dag bäst: vara kreativ. Alltså att inte göra ett skit.

Vad...

Tänker du på just nu: Attjag är pisse nödig
Tycker du om sushi: vet inte
Älskar du just nu: toan
Åt du sist: hehhhhehehe gissa?
Drack du sist: Saft
Är din originalfärg på håret: Guldbrun
Behöver du just nu: toan


Varför...

Heter du det du heter: För att jag inte fick heta bernt
Valde du att ha på dig de kläderna som du har på dig idag: svår fråga
Sitter du vid datorn: oj
Svarar du på detta test: just det
Är apelsinen orange: för att den heter det på engelska, och från engelska land härstammar nästan allt annat x
engelska så fick även färgen heta orange. Så jävla smart.

fucccccccccccccccccccccccccccccccck offf glosboken.se !

Kommentarer
Postat av: Natalie <3

heeh lika roligt idag igen heeh <333

smart å gå hem på håltimmen det ska jag mä göra <333

jag komenterar så gått jag kan,om du kan komentera min <333

pussheej <3333

2009-08-20 @ 20:47:20
URL: http://natalienelli.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0