Home is where your heart is

Hejsan ;)

Jag gick så klart på tessas fest :) ooooh girls they just wanna have fuuuun! Nåja. Det var astrevligt! Några åt pizza medans andra redan hade tjockat i sig. Vi kollade på scary movie 3. Den var inte läskig alls, den var nog inte så rolig heller. Inget jag skulle vilja se igen. Elli och jag fann genast varandra! I ösregnet skjutsade hon mej på renees cykel till ica då vi skulle köpa en gottepöse till henne. Jag satt bakom och höll paraplyet åt oss. Pakethållaren var inte särskilt bekväm, och nu har jag träningsvärk i benen då jag var tvungen att hålla dom högt uppe pga cykelns höjd. Och magmusklerna fick sig visst en smäll dom också, Fast jag har ingen jäkla aning hur jag använde dom. Kan ha varit att jag skrattade som.. aa jag vet inte vad. Sen drog vi till u-hus och kollade runt där. Stannade inte särskilt länge. Men det var väl helt okej, Pappa hämtade mej hos my, och sen stupade jag mer eller mindre i säng! Tyvärr har jag inga bilder, men kanske lägger upp ett par flummade videor när jag "sjunger" (so bad) till ett par låtar och folket försöker gissa vilken låt det är.

Idag har jag varit med mamma och pappa i hh och kollat runt. Det är ju "kräftival" där idag. Eller ja, kräftans dag som jag brukar säga. Bror min fiskar med släkt och vänner helt förgäves. Hahahaha. Nejmen.. aa.

Ikväll ska jag väl bara ta det lungt. Pappa hyrde bröllopsduellen till mej. Den kanske kan va nåt att se. Och så har jag fått tuggummi också :') .. jag tror att mitt läppsylberoende har omvandlats till tuggummiberoende. Nån slags knarkare har jag blitt.

På tisdag äntligen börjar dansen igen! Och det ska bli förjävla roligt!! Jag har verkligen saknat det i sommar! Och eftersom vi slutar 14.10 och det börjar 16.10 ska Linnea följa med mej hem. Hon bor på landet och ja ni fattar. Det blir nog en trevlig rutin kan jag tänka mej!

Och på onsdag ska juniorerna som vi kallar det börja ;D fast, inte juniorerna kan det ju inte heta längre.. Vi är ju större nu.. Hmm? Egentligen skulle det inte vara nåt eftersom vi börjar i 7an då det är "slutet" eller vad man ska säga. Men eftersom jag och flera andra har gått där i ca 6-7 år så kunde antagligen inte Linda (ledaren, eller nåt) släppa oss. Haha. Det ska bara bli skitkul! Vi kanske skulle åka på nån konsert eller kongress i linköping också. Det är skönt att man inte alltid behöver tänka på den där jäkla skolan jämt och ständigt.

Just nu har stängt in mej i min egna musikvärld. Har hörsnäckorna i öronen, och bara njuter!


Kommentarer
Postat av: adina

svar

japp, det är han!

2009-08-22 @ 18:38:11
URL: http://adhiina.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0