Bland alla mina pappersnäsdukar

Heeeeeej :)
 
Jag fick panikeN förut. Och när jag får panik, är det ingen vanlig panik. Det är panik panikeN. Jag trodde att det åskade, så jag sprang omkring som en ko som ska ut på sitt första grönbete på säsongen. Jag drog ut allt jag såg och kom åt. Inne hos bror min fanns det även en skål med godis, så jag rånade lite, hihi. Men, det var ingen åska :s .. fan. Jag tror jag börjar bli nojig nu. Inga nudlar hade vi heller. Jag fick nöja mej med en gorbys pirog. Okej, men inte mera. Åt inte ens upp hela. Men sen kom Sassa iaf. Och som vanligt åskade det, så hon hjälpte mej med en medelmåttig bloggskylt. Gissa till vem? Bild på den kommer väl sen.

Just nu äter jag (äter alltid nåt, haha) en muffins. Stor som Omberg.. Okej. Ni vet förmodligen inte vad Omberg är för nåt. Det är en stor böld på/i (?) ödet. En fettoskog. Och tittar på family guy. Jag älskar Stewie.

Nu blir jag lite huvudgalen. En tjej som jag typ känner var och handlade med sin mormor, och så råkade mormorn panta Lovisas (tjejens namn) redbull som hon fått av Johan Palm. Och då sa Lovisa till personalen att hon gärna ville ha tillbaka den. Men dom sa nej det får du inte! Men sen när Lovisas mamma frågade så var det självklart! Jag blir så arg på att folk inte bryr sig om vad barnen säger! Vafan!? Man kanske skulle bli en sån där rebell ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0