Tydligen inte bara jag.

Smsade med söta my förut, och det var tydligen inte bara jag som somnade. Det var hon själv. Och amanda hade visst också slumrat till hemma hos sig. Jag sa det till henne att inse, vi börjar bli gamla. Jag kommer personligen gå rakt in i väggen snart. Jag har nog ansträngt mej för mycket tidigare år. Jag behöver egentligen inte göra det. Jag har fan överdrivit om jag tänker efter. Det är lite smågay att jag får betyg i 8an.. jaja, whatever.

En person som heter sofie förgyller nu min ågestvecka :') hon skickar en massa oasis låtar till mej. Jag älskar oasis. Dom är så aa. Det går inte att inte älska dom. Tack soffan! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Ja verkligen.

2009-08-17 @ 21:22:51
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0