Svar på i genomsnitt en halv fråga!

Du...du är tretton år? Oh. Skit. Trodde du var snarare sexton. Jaja. Några frågor var de ja.

Du gillar rock har jag förstått? Vilken slags rock? Klassisk, heavy metal, där dem mer skriker än sjunger, eller populär nu rock som nickelback m.m.?

Vem skulle helst vilja träffa - levande eller död, och varför?

Svar: Haha, folk brukar säga att jag ser äldre ut :P Alltså..jag gillar nog all slags rock. Men jag STÅR INTE UT MED METAL! Jag skulle så jäkla hemskt gärna vilja träffa min morfar. Han dog när jag var ett år, så jag kommer inte ihåg han. Och vad alla berättat, så var han en jättebra sak, och jaa. Jag är fan skitledsen för det. Jag skulle vilja fiska med han :')

Idol? :)

Svar: Oj. Jag, alltså. Idol och idol. Det jag lyssnar mest på är iaf: sounds, clash, johan palm, suede, molotov jive, oasis, pete doherty, nirvana, amanda jenssen.. jaa allt möjligt sånt!

Vad vill du bli för nått efter du har gått klart skolan? :) Största idol?

Svar: Jag ska bli rockstjärna^^ Jag vet inte vilken största idol jag har. Det är inte så att jag har så många, men inte heller att jag har så några. Bara det att jag inte tänker på det på det sättet.

vad vill du gå för linje på gymnasiet?

Svar: Oj. Sånna baner har jag bara nuddat vid. Estet. Eller något med musik iaf. En gång tyckte jag att det skulle vara fränt att gå bilmekaniker linjen, och det tycker jag fortfarande (H)

du har rätt cool stil! har du några speciella personer som inspiration eller har du ingen inspiration alls och bara kör på det du tycker är snyggt?

Svar: Tack som fan! :D nja. Egentligen har jag väl ingen direkt inspiration från andra. Isf skulle jag nog säga att jag älskar stilerna i filmen tjenare kungen. Den stilen millan har. Lite 80 tals punk! Annars tar jag bara på mej det jag tycker är snyggt och trivs i!

Skarru inte börja på skytte?
Det är as roligt, man kan låtsas att måltavlan är en värsta fiende,d å blir det 100 ggr roligare :D

Svar: Haha! Skytte.. hmm.. nja det vet jag inte riktigt. Det är nog inte min grej. Fast det där med fienden skulle passa mej perfekt! För sån är jag! Men annars skulle jag nog vilja börja på handboll faktiskt. Det har jag lite talang för åtminstånde.

1.Vem skulle du Verkligen vilja träffa?
2.Har du varit 'jättesjuk' nångång?
3.Vilka kända personer skulle du vilja se som ett par? Det var några:)

Svar: 1. Kungen! Han är frän! Och Amanda Jenssen. Jag älskar henne!
2. Ja, jag har haft sharlakansfeber (hur det nu stavas) och då kvävdes jag nästan :P heh
3. Hmm.. jag har faktiskt tänkt på amanda jenssen och johan palm, haha. Eller Alice och johan. Eller nåt. Vafan jag vet inte :P

Va vill du jobba me o framtiden?? Några förebilder?? :D

Svar: MUSIK! Så det bara skriker ommet! Förebild har jag nog inte. Faktiskt.

är du gay ?! XD

Svar: Jag är alltid gay vettu ;)

aja, några frågor vart det iaf.


Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: okej, haha.:)

2009-08-11 @ 11:04:47
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeupartist, musik och bilder

Gratis bloggdesigner på min blogg, välkommen! :)

2009-08-11 @ 15:04:53
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0