Sugarplum Fairy -The Escapologist

Hej alla bajsnödiga barn.

Dagen i skolan skulle jag kunna beskriva med ett ord. Det ordet skulle vara "stress". Cp-stressa från jumpan till engelskan, bara 5 minuters raster hela dagen förutom lunchen. Matten var bajs. SO:n, var flummig. Därav läraren Klaaes. Eler hur fään det stavas. Vart törstig hela dagen. My och jag följde med Melle till ica (hon skulle köpa tuggummi). Precis när jag gick in i gången just i början, stod det nån med en vagn och skull gå ut. Jag trodde den skulle köra på mej så jag ba: "Oh gud!" och sprang åt sidan, hehheheheheheheheehe. När my och jag åkte hem så sprang vi in och köpte nåt kolsyrat vatten med päronsmak. Till mej. Gott. Nu sitter amanda och my och spelar laura craft, jag bloggar. Allt det där, hemma hos my. Dom flesta ska till u-hus. Men tessa ska ha fest, så om jag inte blir för trött hänger jag la påt. Annars sover jag bort hela kvällen och alltet. Tråkigt val, men så är det nu för tin antar jag väl..

Fan alltså, skolan har börjat. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Nadine

WTF!?

När jag skrev på bdb att jag aldrig blir bjuden på fest så skrev therese. ''Nästa gång jag har fest så får du såklart komma :D''Jag blev ju inte bjuden denna gång häller :S

2009-08-21 @ 17:01:55
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: T I L D E

sv: jaa den är frän ;)

2009-08-21 @ 21:15:44
URL: http://batmans.webb.se
Postat av: Nirmela

SugarPlum Fairy. <333

såg de live i lördags, så jäkla bra!

2009-08-25 @ 21:32:14

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0