Sommarlovet är slut, jag längtar redan till nästa + svar på kommentar.

Jo, jag får nog nu ändå erkänna att sommarlovet är slut. Mitt sommarlov har varit otroligt händelserikt och samtidigt galet. Jag är verkligen glad att jag umgåtts mycket med my, sassa, cornelia. Tyvärr känner jag att jag inte har varit med melinda så ofta som jag nog velat. Men imorgon ska jag träffa min bästis igen och det blir skönt. Nu kommer det en massa bilder istället. Några av dom kanske ni redan har sett, men skitsamma.

  Min kära my :)

 





 

 

 

 

 

 

Sådär :) nu till svar på kommentar



Folk som har följt min blogg en längre tid vet att jag har en förmåga att vara lite ironisk ibland. Eller kanske lite ofta. Men iaf, självklart skulle jag ha sagt det personligen till personen i fråga. Fast nu var det så att jag inte kunde få tag på henne. Och det kan mycket väl verka som jag bryr mej pga att jag skrev det inlägget, men helt ärligt så nej. Och jag är naturligtvis inte arg på varken Hanna, eller dej Bullen ;) Det var mer som ett "try to break me bitch" nejmen. Hur som helst, ta inte allt jag skriver så personligt eller på allvar. Det blir bara så fel då. Det jag menar med inlägget är nog bara att man inte ska ta nån skit helt enkelt! Man ska inte ta åt sig så mycket :) Och ja, jag kan hålla med om att jag överdrev lite väl i inlägget med det står jag för också. Men, jag ångrar det absolut inte!

:( nu har jag återställt alarmet på mobilen. Det enda positiva är väl att jag kommer vakna upp till suedes underbara saturday night.

Peace and lööööv ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Där! Där ni cyklar förbi det vita huset, om ni åker år andra hållet och svänger till vänster och sen in till höger. Då har du kommit till min mormor & morfar. Hihi :)

2009-08-16 @ 22:29:12
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: T I L D E

sv: yäy! :D

2009-08-16 @ 23:33:16
URL: http://batmans.webb.se

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0