Låt dom vara!

I se&hör:

Håll er i barn-tv

Måste alla dessa "idoler"  vara med i samtliga undethållningsprogram i tv?
Hur många gånger har vi genomlidit Johan Palms gräsliga sång och änsliga
uppsyn? Låt de hållas i barnprogram i stället.

Suzanne H i Motala

Svar: Med tanke på att den unge idolens publik
är i "Bolibompa"-åldern är det kanske rätt forum.
För övrigt ska ingen 17åring exponeras allt för hårt.

Jag blir irriterad. Varje gång jag har tittat igenom se&hör blaskan, har det alltid varit nån som har klagat på antingen Johan Palm, eller nån annan från idol. Som har kallat dom barnungar, osv. Alltså, bara för att man är ung får man den kritiken? Jag vet att en del påstår att Johan inte kan sjunga, och så klagar dom verkligen järnet. Dom säger att han är så ung och blabla god knows what!? MEN, vi säger såhär. Om Johan hade varit typ 30, hade folk nog inte klagat lika mycket på han eftersom han inte skulle vara så ung. Egentligen hatar alla att dom flesta artister är unga. Jag har ingen som helst aning varför? Dom äldre verkar verkligen hata alla som har varit med i idol. Så, jag antar att om man är under 20 år och är med i idol blir man klassad som barnunge enligt gubbar som bara lyssnar på sven-ingvars (eller nåt) och gamla kärringar som precis kommit in i klimakteriet. Dags att växa upp nu lite va? Det är på tiden, och skaffa lite respekt också!
Jag tycker inte om EMD tex, ett jäkla skit. Jag tycker dom suger, men jag behöver inte säga till hela världen att dom är så fula och så barnsliga och kassa att jag dör. Nej, för jag respekterar dom. Jag respekterar dom som gillar EMD, liksom whatever? Och förut såg jag en som hette hatajohanpalm på bdb. Så jävla omoget.

Jag spyr

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,ja =)

2009-08-08 @ 00:13:00
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Nadine

JÄVLA DRYGA SE OCH HÖR!!!!

2009-08-08 @ 18:53:18
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0