Slip inside the eye of your mind

Hittils idag har jag varit asseg. Trött, opepp och allmänt tråkig. Men, jag ska pallra mej iväg till my efter jag har fått i mej lite mat.

Just det! En grej som jag blir redigt trött och irriterad på är att om man har svart hår tycker en del att man är emo för det.

Oasis- Don't look back in anger


Idag när jag kollade på tv, och bläddrade mellan kanalerna hittade jag en otroligt onödig låt. Sämsta jag har hört på länge! (låten nedan)

Jeremih- Birthday sex


Jag förstår inte riktigt det "bra" med låten..?

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Gu hatar också den låten! Bläää!

Dampar också på flk som tror man e emo bara för man har svart hår eller svarta kläder typ..

2009-08-09 @ 16:07:24
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0