Sammanfattning.

..blir det.

Igår var jag som sagt på åvallen med klass 7A. Jag är ju ingen sån där "natur-människa", men helt ärligt (som jag alltid är) så tycker jag att det var skittrevligt faktiskt! Ja, jag kan t om med att säga att jag inte har nåt emot att göra om det, hehehehhehehehe.

Den här dagen har varit helt okej. Efter skolan hängde jag med myjjen till mobilia och köpte skor och lite. Sen powerwalkade/joggade vi anna-stigen. Typ. 

Sköna saker jag har kommit på denna vecka:

1. Det är skönt att röra på sig.
2. Det är skönt att tänka. Faktiskt.

Just nu går det runt som ett "kedjegrej" att man skulle vara utklädd till fjortis i skolan imorgon. Nej, det är inte skolfoto. Nej, jag gör det fan inte. Alltså, det skulle kännas lite halvmupp att gå runt utklädd till nåt och låtsas "vara" nåt jag inte är. "Vara" nåt jag nästintill avskyr. Nää, inte för min del. Men det är ju lite roligt om många gör det. Fast det här med emo och fjortis har ju stigit folk åt huvudet egentligen. Jag är svarthårig och blir kallad emo dagligen i skolan. Tur är väl att jag är en sån person som inte tar åt sig ett skit. Men ändå. Det är sjukt irriterande. Och om man har blont hår blir man klassad som fjortis. Det har gått väldigt överstyr med alla dom där sterotyperna som det kallas. (Tror jag).

Nej, imorgon ska jag vara mej själv. Som jag alltid är. Det räcker gott och väl för mej.

Jag är snäll som bjussar på lite bilder från olika saker^^

  

1. Melinda och myjjen slåss.
2. Myjjen nånting. Förresten så försov sig hon idag. Hahahahahahha!!

 

 

 

1. Hugu W, Alice och Alicia (?)
2. Adell och Alice
3. Melinda och en massa
4. Folk
5. Spelar fotboll
6. -||-

Dra åt helvete för helvete ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

omg söt bild :')

2009-08-27 @ 21:44:08
URL: http://liksomsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0