Saker ni nog inte vet om mej

Okej, gjort det många gånger. Gör det igen. Så jävla ego.

Jag är totalt VÄRDELÖS på att känna igen träd. Dom jag är säker på är björk och ek och bok. Sen är jag lost. Och min lärare som jag haft sen lekis får damp när jag inte kan.

Har inte haft en fästing på minst 4 år.

Min Melinda sökte till årets talang, kom med. Men sen tordes hon inte komma på auditonen ..


Jag tänker leva tills jag fyller 100 åtminstånde


Jag har inget lokalsinne alls


När jag och bror min åkte moppe en gång, fick jag en ölburk med öl i kastad på mej..


Jag äter inte spenat. Inte för alla pengar i världen. Jag fick förhandla med mattanterna i skolan för att få slippa


Fattar nästan inget om politik

Hatar att prova kläder

Drömmer JÄMT nåt

Är rädd för e-type (jag kanske har nämt det förut)

Har en lite fobi för att sova i tält

Är oduglig när det gäller att laga mat. Mina makaroner smakar skit

Går asmycket innåt, så mina skor blir förstörda xd

Vill flytta, om det inte vore för mina underbara älskade vänner

Skulle aldrig använda högklackade skor

Är smartast i familjen när det gäller tekniksaker

Jag är i stort sätt en författare (h)

Fyller år den 9 maj

Har svimmat (av en ren skitsak som är ganska pinsam och komisk!)

Om jag inte äter rejält innan jag duschar blir jag yr i huvudet ...

Har dåligt minne

Tar helst inte på mej andra skor än converse

Är allmänt konstig

Älskar chili con carne

Är en ganska lat människa som gärna slåss

Det är alltid jag av alla mina vänner som får "skämma" ut sig, eller rättare sagt göra alla saker. Bla annat så fick jag fråga ett par nakna nakenbadare om ett jäkla litet grillgaller för ingen annan tordes.. och där satt dom nakna som näcken själv. Ja, vad gör man inte för att överleva?

Min jumpalärare trodde att jag och myy var tvillingar

Folk brukade/brukar fråga om vi är det, fastän vi inte ens är lika



Nu kommer jag inte på nåt mer.. jag är sjuk i huvudet, and I just looooooooooooooooooove it!

Måste rekomendera my's joke.. hihi

Det var en tjej på 12-13 år som var i Lundbybadet i Mjölby och simmade. Där var även Johan Palm och hans kompisar. Tjejen fick kramp och skrek:
- Johan!! Hjälp jag drunknar!

Efter Johan hade räddat henne

- Varför skrek du att just jag skulle rädda dej? frågade Johan.
- Jo, för du var den ende jag kände igen, sa hon.


Kommentarer
Postat av: T I L D E

sv: jaa! ramones<3

2009-08-07 @ 11:24:16
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0