Saker ni förmodligen inte visste om mej

Jag har aldrig varit i stockholm

Jag dog nästan när jag föddes xd

Jag står inte ut med metal

Jag har varit bästis med Melinda i 7 år

Jag har varit nära på att kvävas :p

Klättrade på en barnstol när jag var liten och ramlade och slog i så mina framtänder vek sig innåt

Jag är nästan kär i lars eriksson, haha

Jag är en jävel på att vissla

Jag tjuter alltid till greys anotomy

Är oftast rolig när det egentligen inte är meningen

Har dansat i 7 år i en dansförening

SUGER på både träslöjd och syslöjd

Är envis som fan

Tycker att elvis är bra ;D (y)

Brukar drömma om folk jag egentligen inte känner

Älskar fåret shaun!! ;D

Skrattar konstigt

Är trött på kalle anka och det där på julafton :p

Tess och jag säljer knark

Behöver inte uttrycka mej verbalt, en del förstår ändå xd

Trots allt är jag förnuftig

Har spelat fotboll för läänge sen

Tycker att carola, lotta engberg och anna book är sjukt jobbiga!

Har gått i sömnen, då jag en gång spolade ner mina trosor i toan ;o

Är inte allergisk mot nåt (h)

Trodde att det bara fanns en amanda karlsson när jag var liten. Om vem var inte det om jag?

Har en jävla bra fantasi!

Folk säger att dom tycker att jag ska bli författare

Vill ligga med billie joe armstrong

"Snodde" ett tuggummi från en affär när jag var tre år xd

Skulle vilja ha dr phil som morfar (h)

Är liiiiite rädd för stora flugor :p

så nu har jag ingen lust mer!

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Det är naturligt helt spikrakt! :P

2009-08-02 @ 16:44:13
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Joakim.

sv: hehe ;) spännande saker att veta förresten!

2009-08-02 @ 16:51:06
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Nadine

sv; Tack :D

Du är ALLTID rolig :D <33

ily gmn <3

2009-08-02 @ 16:53:18
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Tack så mycket! :D gulligt av dej!



Roliga fakta förresten :D jag brukar också drömma om folk jag inte känner xd konstigt :D hihi

2009-08-02 @ 22:52:11
URL: http://chokladpralinen.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0