Pay me.

Jag är hemma nu. Jag har ingen aning när vi slutade. Runt tre tror jag iaf. Jag kom dit in i klassrummet, fick sätta mej på en placerad plats mellan julia c, och julia j. Mycket trevliga tjejer! Sen var det nån slags uppropning och det var en ganska pinsam och obekväm situation för alla. Fick skåp och sådär också. Nummer 100 ;) lika gammal som jag en gång kommer bli, hihi. Jag hittar faktiskt till det :) (heheheheheheehehehe). Maten smakade halvbajs. Under vår 1 timme långa rast traskade my, jag melinda och amanda till fridtjuvbergskolan (exet) och träffade våra gamla lärare. Dom blev hur hysteriskt glada som helst! Som mej på julafton ungefär. Dom bönade och bad: "Snälla kom tillbaka oftare!" Haha, visst :) tänkte vi. Sen spelade vi kort och blablabla. Och så lekte vi och lite sånt. Det var väl inte så kul. Jag har fortfarande inte fattat att sommarlovet är slut. Nu känns det som sommarlov, och jag skulle mer än allt vilja att den känslan var sann! Det var en jäkla massa saker man var tvungen att betala om man tappade bort skiten. Jag orkar inte mer nu.

 Fan så skön nathalie är, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0