Nöjd

Nöjd är precis vad jag är! Det finns även en låt som heter nöjd. Men den handlar inte direkt om ständing.

Veronica Maggio- Nöjd


Nu när jag drar in luft i lungorna, känner jag den underbara doften av rent rum! Det är gött! Jag är som helad! Alldeles lugn. Gud vilken skön känsla! Nåja. Nu sitter jag och tittar lite på bloggar, och ser på snuten i hollywood. Med Eddie Murphy (hoppas jag stavade rätt!). Den är bra som fan.

Det här med förändringar har jag nog aldrig haft problem med. Men, nu när pappa har följt mammas instruktioner och gjort om köket, har det blivit en del förändring. Nya skåp är det värsta. Jag hittar inget. Fast, som tur var så var kakorna på sin vanliga plats, haha. It's all that matters to me :) Jag sa till mamma och pappa att man inte kommer hitta nåt. Ja, förutom mamma, eftersom det är hon som har möblerat om skiten. Men pappa instämde med mamma, att det kommer man visst. Det har blivit så mycket bättre plats och så. Men, när jag gick förbi köket hörde jag minsann hur pappa mumlade för sig själv: "Hmm..var är den skålen då?" Jag kände mej snäll, och gick dit jag skulle istället för att säga att jag hade rätt, haha.

Fick ett litet hälsosamt utbrott på min mobil förut.

 den här är den. Sony Ericsson 580i. Köp den aldrig!
Nu kommer det en lite probelmlista för den jäveln:

När man lyssnar på musik med headsetet glappar den. Helt plötsligt spelas låtarna upp via högtalare.

Minneskortshålan (eller vad man ska säga) glappar. Alltså, minneskortet sitter inte fast.

Den stängs av bara sådär. Men den sätts på igen efter en stund.

Tre av smsknapparna (kallar jag det för) har det blivit sprickor i.

Knappen längst upp till vänster är lös, (glappar). Den sitter även fast ibland så det inte går att trycka på den.

Men vi ska väl lämna in den nån gång när vi åker till mjölby. Vilket, när jag tänker efter, vi gör ganska ofta. Alltså, åker dit. Pga att mamma hellre handlar mat där, än på ica i ödet. Allt är oftast slut där.. Jag tycker faktikst att det är ganska trevligt i Mjölby ändå.
Av alla städer jag brukar åka till, känner jag mest igen mej där.

 Bilden är oredigerad :p

Visste ni förresten att det finns skrikvm i thailand? Det såg jag på nyheterna nyss ;)

Kommentarer
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se

ahha, okej :)=

2009-08-01 @ 23:08:45
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: Cassandra

skulle du kunna hjälpa mig med bloggdesign? :)

puss

2009-08-01 @ 23:40:30
URL: http://cassieofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0