Designen kommer bli bättre!

Okej. This is what I call a "bloggpaus". Jag dampar sönder lite på min blogg. Det känns som om den är bajsnödig eller nåt. Men det bara kliar i mej om att få skriva om mitt mycket intressanta liv!

Nåt bra jag gjort denna vecka hittils:

1. Räknat 20 (cp) nummer i matten.

2. Sprungit (tror det va) 2,5 km   (Iof tvingad, men det gör det samma.)

Jag har även vart på dansen idag med. Vi är så få i årskurs 7, så nu får vi tydligen dansa med 9orna. Det går la det med. Kände mej jävligt ofokuserad bara. Oftast är jag ju som vanligt ett flumm-barn, men idag var det nog överstyr misstänker jag.

Nu är jag kissnödig. Ganska väldigt mycket kissenödig faktiskt.

Imorgon ska 7a till åvallen som det heter. Det ligger ............ (?) nånstans. Vi ska vara där hela dagen. Och då menar jag HELA DAGEN! Stackars mej... jag som hatar naturen. Vi åker nog fit vid 9, och kommer hem runt sju på kvällen. bajs.

Idag hade jag hemkunskap också. Det var inte gott alls. Vi gjorde nån slags (kommande stavvarning!) squash-kaka. Fru petrén sa att det skulle smaka som ostkaka - vilket är rätt gött. Men, det tro fan. Det gjorde det bannemej inte alls!!! jag tog kräset en liten bit och förde den till käften på mej som går i ett. Till min absoluta fasa smakade det SPENAT!!! Det är nästan sant att jag spyr om jag äter spenat. Jag bara kände hur jag började kväljas i halsen. Fyfan. Det var nog bara nadine som tyckte det smakade.

Nu är jag ännu kissnödigare.

Bloggen kommer bli snyggare. Thanks to Jonna^^

fuck off

Kommentarer
Postat av: sanna

åh vad duktig du är som orkar springa :')

eller du kanske inte orkade men du är duktig iallafall ;D

2009-08-25 @ 20:57:29
URL: http://liksomsanna.blogg.se/
Postat av: Nadine

Den där kakan var ju good ;) <3

2009-08-25 @ 21:08:47
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Anonym

någon som ha tips att lindra extrem mensvärk :( ? sitter med spypåse och mår jätte dåligt :(

2009-08-25 @ 21:31:54
URL: http://magnussonhannaemeelia.blogg.se/
Postat av: jonna

hej, sitter vid en annan dator nu, men på min funkar inte internet så jag säger till så fort det funkar så fixar jag din blögg :)

2009-08-26 @ 18:58:18
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0