Med glimten i ögat.

Jag har säkert nämt förut att jag har gjort ett "experiment" i under sommaren. Jo, dagen innan jag fick sommarlov mätte jag mej och då var jag 164,5 cm lång. Och idag - en dag före skolstarten, så är jag 167 cm. Så 2,5 cm har jag växt under sommaren. Inte så värst mycket, med det var ändå ganska roligt att veta^^

Kom även hem från my för en kvart sen kanske. Nu är jag hungrig och maten håller på att lagas. Jag la i lite skit i min "mini-axel-väska" eller vad jag nu borde kalla det. Tyvärr är jag redo. Nästan. Det där med alarmet har jag inte fixat än. Och det gör jag helst så sent som möjligt. Det är där skon klämmer.

Efter maten ska jag duscha och ha mer ångest och äta nåt med en massa socker i. Ett tips från kära my's mamma fakiskt, haha.

Nu ska jag bota min hunger.

 Nej, jag har inte brunt hår. Det är svart men cam ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej, så farligt är det inte. Fast nu senare på kvällen vart det lite värre. Fan..

2009-08-16 @ 20:05:20
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: sandra

vad söt du är :P

2009-08-16 @ 20:09:06
Postat av: Sara.S

Sv. Uh huh!

2009-08-16 @ 20:22:46
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0