Just det! Jag glömde Britt-Inger haha

Myy tyckte att jag hade glömt Britt-Inger, som vi hade en gång i tiden. Ni vet det där med hatsaken till lärare. Så därför får hon gästblogga!! Shoot!

Britt-Inger ( assistent till en unge i våran ex klass ) är som många har kallat henne.. en häxa! Du och ditt jävla skratt! haha . Amanda säger nu till mej att du sa till henne att hon inte fick äta mer än 2 knäckebröd ( fasten det var världens skiit mat! ) Du din jävla tant ! .. Jag kommer inte på så mkt mer om dig nu.. Fast " du " var jävligt hurtig och jobbig haha :P det var nog det mesta! alla har väl hatat en lr fler lärare?!

Det har vi, och vi talar ut ;)

Mange Schmidt- Talar ut


återigen..skit i duformen

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: Åh, tack. Ursäkta mitt sega svarande, men jag har inte varit hemma c;

2009-08-02 @ 22:31:36
URL: http://kolligeblock.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0