Bring it on and lalalalalalaugh

Såhär dags om en vecka är det en dag kvar till... okej, jag måste säga ordet. Skolan, börjar. (såhär dags om en vecka sover jag :'()  Jag börjar som sagt en ny skola - Fast jag har ju iof ändå haft jumpa, musik och språk där.. Men ändå. Jag kommer virra bort mej som världens fyllo eller nåt. Det känns det som iaf.. Haha. En gång när spanskan skulle flyttas till ett annat klassrum, pga att det var elever som skulle göra prov i det vanliga klassrummet, fick vi vara i fysik (eller vad det var) salen. Och jag trodde att det var tyskasalen, bara att dom hade gjort om därinne... amaguh.. Men, my och jag har lovat varandra att hålla ihop i det första där. Jag tror nästan inte att hon har bättre lokalsinne än mej, men jag kan iaf inbilla mej det. Då känns det bättre. Haha, jag är stördoT. Och jag älskar't.

Vet ni vad jag skulle vilja ha? Jo, en sån där seglarmössa. Eller om det kanske heter kaptensmössa? Aa men, en vit frän sån sak.

Nu på senaste tiden har det varit ganska många som har frågat om Failed Ones. Var man kan lyssna på oss och så. Men, som sagt så har vi inte spelat in nåt ännu. Vi vill ju helst vara riktigt nöjda innan allt skit xd Men, kanske till hösten eller vintern kommer vi förmodligen lägga upp nåt på youtube. När vi har filmat eller så. Stay tuned folks!
 
Glöm inte att rösta på mej så jag kan bli veckans blogg! Det gör du här. Allt du behöver göra är att kommentera inlägget med mitt namn, eller mitt nummer som är 2! Röstaröstarösta!!!!! ;D haha!

 Dos palmos :> så jävla lika så det är inte sant ;o ! Btw, inte jag som har tagit bilden eller så. Hittade den nånstans bara..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Absolut, du får gärna låna bilderna från min blogg :) men länka då och skriva att det är jag som tagit dem :D

2009-08-09 @ 18:19:09
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: elinpersberger

ja dom är ju bröder?;D

2009-08-12 @ 15:08:21
URL: http://moveshake.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0