Jag är inte så seriös av mej

Till kvällsmat åt jag nåt gott. (Y)

Snart ska jag duscha, och efter det ta mej lite glass och lägga mej i sängen och kolla på dom gamla avsnitten på adam och eva :) Ska försöka att bara ta den kommande veckan som den kommer. Det är svårt att undgå tanken att sommarlovet faktiskt är slut snart. Jag minns när jag började sexårs liksom. Sju år har det gått. Så fort. Snart fyller jag 40 :o! Haha nej, skämta bara.

Breaking down in a place like heaven, got a call for a drinking lesson

 Klicka på bilden för att komma till fotografen :p

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej jag gillar din blogg och designen också, så därför undrar jag om vi ska följa varandra via bloglovin?:D

Ha en bra kväll

KRAM

2009-08-09 @ 21:08:52
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: nadine

yes, Iäam the fotograf ;) <33

2009-08-09 @ 21:31:08
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu äter du glass till kvällsmat istället för kakor :O XD

2009-08-09 @ 22:22:37

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0