En passande rubrik.

Jaha, dagen började väl som den gjorde antar jag. Det mesta har varit bra, maten i skolan var god (potatisbullar med bacon), sitter aldrig fel! Det har varit rätt lungt ändå. Till bilden...haha. Bildläraren heter anders, men kallas för valle. Anledning: Han kommer från valdermarsvik. Han är helt koko i huvudet. När han gick förbi innan lektionen sa han: "Tjababababababaa!" Och sen sjöng han nåt i stil med: "Jaaag är såå hungrrig, vad gooottt det skaaaaaaaa blii!". Seriöst, snubben är körd. Av andra elever har man fått "tips" om att om man som tjej vill ha höga betyg av han ska man gärna gå lite lättklädd, eller med tajta kläder.. Nåväl. Mitt taktik är fjäsk, som alltid. Han är även en väldigt hippie männsika, om man nu kan säga så. I klassrummet babblade han nåt om att bildsalen är frihet! Där ges inga läxor, och man kan bara vara lugn. Och sen: "Jag begär bara en sak utav er. Att vi ska bli vänner!" Eftersom han inte hade träffat så många utav oss tidigare, ropade han upp oss. Och jag säger det. REN utpressning! Såhär lät det när han ropade upp mej:

V= valle J=jag

V- Amanda?
J- Jaa, det är jag.
V- Nejmen, dej känner jag igen!
(folk tycker att min bror och jag är lika)
J- Hehe, jaa min bror har gått här. Robert .. Karlsson.
V- Jaa! Men han såg jag förut med en tjej! Lizette! Är dom ihop?
J- Öh.. nää... Det här känns lite som utpressning..
V- Jo men, hon har verkligen skärpt till sig den tjejen!
J- Mm allts..
V- Vart bor du då?
J- Eeeeh, i ett rosa hus.
V- Jaha, så allting är rosa? Alla stolar alla väggar möblerna?
J- Öh nej. Alltså bara utsidan..
V- Okej! Vart ligger det då?
J- Vid rondellen vid rasta.
V- Okej, då vet jag inte.
(lite senare) Jo just det! Nu tror jag att jag vet!

Sjuk. Det lät MYCKET värre i verkligheten.. Men han är väl trevlig kan jag tro. Men konstig. Vi fick börja med att måla av varandra.. Jag har ingen speciellt bra talang för att rita. Så det var lite pinsamt. Jag menar man vill ju inte gärna förolämpa folk. Jag fick rita av julia, alice och melinda. Nej, jag vart inte nöjd med nån. Men snygga är dom ;) i verkligheten!

Jag har ätit alla bullar som stod framme på diskbänken. Men nu är jag hungrig - igen. Sen ska jag duscha ÄTA.

Jag vetifan vad jag gjort, men jag har träningsvärk i skinkmuskeln eller vad det heter.



Fuck off

Kommentarer
Postat av: Nadine

haha, men han är sjukt flummig :)

men jag gillar honnom, han är roolig xD

han kallar mig knäpp xD <3

2009-08-18 @ 16:00:10
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: julia,J

ahahah det varkul på bilden xD <3

2009-08-18 @ 16:08:52
Postat av: Natacha

Valle är cool, han är den bästa läraren :"D

2009-08-18 @ 16:11:50
URL: http://natachahall.blogg.se/
Postat av: alice

Hahaha, han är ju fan typ sjuk XD

men rätt kul ändå :D <3

2009-08-18 @ 17:25:34
URL: http://eengholm.devote.se

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0