Hyffsat nöjd ändå

Det är precis det jag är. Ännu en otroligt fin bild som Nadine har tagit. Kolla hennes blogg när ändå länken finns så enkel där att klicka på! Senare idag (höhö, uppmärksamma tiden)  kommer den "hemliga" bloggskylten upp. Men om ni är tillräckligt intelligenta kan ni nog redan lista ut vad budskapet på skylten är ;)

För övrigt kommer Sassa hit imorgon igen. Förresten hade hon klippt sig hos "turken" som vi kallar han. Det är lite småkomiskt för det finns fem frisersalonger (säger man så?) i ödeshög, men det är nästan ingen som bor här. Och halva befolkning tar ett steg framåt i utvecklingen och klipper sig i mjÖÖlby istället. Men iaf. Den där turken har inget bra rykte. Om man säger hur man vill ha håret säger han jämt emot. Vad hände egentligen med "Kunde har alltid rätt!" ? Varje gång man går förbi sitter han där vid sitt sk "kontor". Jag vet egentligen inte om man borde tycka synd om han eller inte? Det är ju ändå han själv som har klantat till det. Och varför ska jag tycka synd om han? Jag som är så skönt ego ;)
Det jag skulle säga var att Sassa blev inte nöjd. Men jag tycker att hon passar i lite kortare hår helt ärligt. Och igår skulle hon färga det mörk mörk mörk brun. Men det blev svart istället. Haha, nu kommer säkerligen hon och jag bli klassade som emosar på lysing. Screw that! Jag blir så trött på folk som har så cpskadade tankar om folk. 

Jag har "lovat" Sassa att vi ska leka med barbie. Men jag tror nog att jag ska plocka ner bratzen som alla var helt kåta i förr. Jaa, det var fanimej goa tider det där! Fast vi ska nog bara hyffsa till dom lite. Jag antar att dom har ungefär likadant hår som johan palm, fast mer knullruffs. Och kläderna kan va helt okej, eller bedrövliga. Kanske har dom blivit klämda i ansiket så en missbildning har uppstått? Men åh så många minnen som kommer väckas!

p-pöjken åwh :')

Kommentarer
Postat av: LINNEA

SV: ja precis ;) as snygg! jo men johan hatar väll inte greenday precis eller?

ska du på deras konsert i oktober? =)

2009-08-13 @ 03:02:07
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Amanda

woho, tack för att du fixade min blogg sötnos!

den bliev toppen jag är skit nöjd! :D

2009-08-13 @ 04:41:51
URL: http://amandaaeriksson.webblogg.se/
Postat av: Sara.S

Skitfin header! :D

2009-08-13 @ 11:42:12
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: ~ M I C H A E L A

fin design du har! :) du skulle inte vilja hjälpa mej med min?

2009-08-13 @ 13:38:31
URL: http://fjoompan.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0