Hellohellohellohellohellohello

Här sitter jag ensam i hela huset med mina pappersnäsdukar utspridda över hela sängen. Lyssnar på Nirvana och "döar" mej som jag brukar kalla det.

Jag gick upp vid tolv, och så kom pappa och sa att jag hade fått brev. Det var som fan tänkte jag, tjejen som jag skriver med i USA har faktiskt fattat att hon ska skriva hem till mej! Men jag blev besviken. För det var från skolan. Såhär står det:

Hej på er!

Nu är ni välkomna till Lysingskolan

Vi träffas på måndag 17/8 kl. 08.30 i salen Ä8.

Under förmiddagen ska vi vara i klassrummet och gå igenom en massa viktiga saker, t.ex. schema, regler, dela ut nycklar och eventuella busskort.

Vi äter lunch tillsammans (pastagratäng) och sedan räknar vi med att vara ute under eftermiddagen om vädret tillåter.

Första dagen är en hel skoldag och bussarna går hem ca 15.30.

Vi vill redan nu göra er uppmärksamma på att 7A åker till Åvallen onsdagen 26/8 för att lära känna varandra bättre. På kvällen har vi ett kort föräldramöte där, då även fritidspersonal medverkar. Vi räknar med att ni tar barnen hem. Mer info kommer.

Tillsammans md detta brev bifogar vi blanketten Anhöriguppgifter, som vi vill att eleverna har med sig ifylld första dagen.

Välkomna till ett nytt läsår önskar era klassföreståndare!

Klas Christian Christina

(sen ska det vara deras telefonnummer, men det är onödigt att skriva).

För det första vet väl ingen i 7A vart Ä8 ligger? Robert har förklarat för mej, så jag får hoppas att jag hittar. Men det ordnar sig alltid på nåt sjukt sätt ändå. Alltså, jag vill inte. Jag vill verkligen INTE! Suck. Aja..

Jag är hungrig. Undra om vi har nudlar?

Kommentarer
Postat av: Natacha

Heejsan :)

Få chansen att bli veckans blogg :)

Besökmin blogg o kommentera :"D



Jag chansade på att ni skulle få Ä8 eftersom ni har Klas som klassföreståndare ;D

Ä8 ligger borta vid franskan, om du inte vet vart det är, så är det uppe vid den trappan längst bort från matsalen :D

2009-08-12 @ 15:38:43
URL: http://natachahall.blogg.se/
Postat av: Jonna

Skolan för all del, men det värsta var la iaf maten, pastagratäng. Ska dom ha ihjäl er eller?



:)

2009-08-12 @ 21:42:54
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: nadine

Jag vet inte vart Ä8 ligger, eller jo kanske vid franskan :)

<3

2009-08-13 @ 12:37:22
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0