hejhej :-) nu ligger jag i min kär

0-73473935472e750e9b4de86820248b4d.png

Kolla varifrån!

hejhej :-) nu ligger jag i min kära säng och borde försöka sova. Men jag tänkte att jag kunde slänga in med ett hastigt inlägg från mobilfan innan. Nadine och jag snackade lite på msn om att sanna, jag, hon och melinda inte kom i samma musikgrupp. (Vi är 29 elever, så vi blir indelade i grupper så det inte blir kaos). Men vi ska försöka charma både musikläraren och våra klassföreståndare! Hoppas verkligen att det funkar. Annars känns det lite pissit. Håll tummarna gott folk! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nadine

yeees ;D <3

2009-08-19 @ 21:51:19
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0