I'm in no hurry, you go on and tell your friends Im losing touch.

Efter att jag degat vid datorn i ca en halvtimme eller nåt satte jag på tvn och kollade på säsong 3 av top model på 3an. Drack varm choklad med grädde - ja, jag vet. Det ska man göra på vintern. Fast det skiter jag i. Det var gött. Efter det var det project runway som kan vara rätt trevligt att titta på beroende på vad temat är. Idag var det brevbärarsak. Mindre trevligt eftersom det var ett tråkigt tema. Jag la mej ner i sängen lite skönt med mina 80 000 kuddar och myste lite. Eller ja, jag somnade. Jag halvsov. Men det var skönt. Jag är fortfarande trött men inte lika. Hungrig också. Haha, hur många gånger har jag skrivit att jag har varit hungrig egentligen? Jag är en hungrig människa, men som inte får i sig så mycket som jag förmodligen borde. Men till min lycka hör jag nu hur pappa börjar med maten :) hamburgare blir det. Det duger för mej.

En sak jag glömde att skriva i förra inlägget var att min nye träslöjdslärare (även klassföreståndare) såg JÄVLIGT hård ut! Han var väl kanske runt 170-175 cm lång, BIFFIG! Och så hade han mustasch runt käften (tjock som ombergs skog) och glasögon. Han drog inte ens på munnen nästan! Och vilket ton förresten! Ujujuj, han blir väl inte att leka med kan jag tänka mej...

Tänkte kolla bdb nyss med då stog detta "roliga" (?) meddelande:

 (men nu funkar det visst igen..)



The Killers - Losing touch


And I'm on my knees, looking for the answer...

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh jag stör mig grovt på bdb!

2009-08-20 @ 13:01:04
URL: http://tevebord.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0