Hallå?!

Hemma.

Dagen var..som vilken annan som helst. Fast störd. På NOn pratade vi om allemansrätten. På nån rad stod det liknande: När du rider och cyklar måste du vara försiktig så inte naturen förstörs. Öh? Man kan väl knappast cykla sönder gatan? Jag fattade hur som helst inte det där. Och jag kan fortfarande inte släppa det. Och så fick jag lite damp för att vi är 29 elever i samma jäkla klassrum. Och så går maria (läraren) runt och berättar enskilt vad man ska göra. Det var nåt man skulle skriva. Och melinda och jag var typ sist, så vi fick ju nästan läxa på skiten! Hon kunde liksom ha sagt det muntligt till alla samtidigt! Fyfan!!! Aja, ni kanske inte fattar men det skiter jag i för jag behöver bara skriva av mej. Så fick vi en massa mappar till olika ämnen. Sen var det nåt cp-papper som man skulle fylla i nån gång. Och då var det typ en massa "trivselfrågor". En av dom var: Hur ska temperaturen och ljuset, och möbleringen vara i klassrummet för att du ska trivas? Men hallå?! Konstig fråga. Och så skulle vi skriva ett slags "vem är jag" papper till klassföreståndaren. Det var fan som en självbiografi nästan. Jag var som vanligt inte speciellt seriös. Det stod en punt vad man hatar. Gissa vad jag skrev? Jo, skolsköterskan. Det gjorde Julia C iof också. Men alltså, hatar och hatar. Jag tycker att hon är läskig. Och så var det nåt man älskar. Och eftersom jag skrivit om musik nästan 80 gånger tidigare så drog jag bara till med nån, haha. Så jag skrev henrik palm. Ja tror fan inte ens att han vet vem det är. Och så var det en fråga om framtiden. Eh, alltså. Jag är 13. Jag tänker inte så värst mycket på det..

Sen när jag hade bråttom att slänga in all skit i skåpet så kommer valle och ska snacka med mej. Och han sa att han hade sagt nåt till min bror att jag älskade honom fast valle hade hittat på det själv, och ljög bara för att det var roligt eller nåt. Jag ba: hahah! JAA, kul hehehe.

Förlåt att jag skriver så konstig men jag orkar inte vara normal.

Min skola är konstiiiiiiiiiiiiiiiiiiigggggggggggggggggggggg som fään!

Och så blev jag kallad emo idag. ...hahahahhahaha. Visste att det skulle komma.



Nu ska jag lägga/sätta mej i sängen och halvsova och kolla top model och project runway. Great life! I know! Oså äta...

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Tack :( <3

2009-08-19 @ 18:27:56
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, folk kan inte vad som är emo och inte nu för tiden! folk börjar säga "emo" som ett själsord :s

söt du e! :)

2009-08-20 @ 12:59:56
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: E S T H

Hoppas du har en bra dag

kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-08-20 @ 13:43:14
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0