GUD I HELVETE!!!

 Ni ser den lille mannen på bilden va? Okej annars är ni blinda.. DET STÅR PÅ EXPRESSENS HEMSIDA ATT MJÖLBY PÖJKEN ÄR AKTUELL FÖR MELODIFESTIVALEN!!!!! Titta HÄR. Sanna (msn kompis) länkade det till mej. Rubriken var min första reaktion som ja skrev till henne. Ursäkta om ni är kristna eller nåt. Jag var fasen närapå att svimma! Jag kan inte tänka mej johan i melodifestivalen. Jag..jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det det.. ja gud. Det var som.. fan. Men för säkerhets skull frågade jag henrik på bdb. Så får vi se sen.. SHIT! Jag vet inte direkt om det kommer gå så bra för han kanske men. Jaa..

Nu kanske man skulle ha en kategori som heter "dagens chock" ..

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0