Flugkoloni, Pattinsongalen bästa kompis!

 Jo, när jag skulle sova igår upptäckte jag en fluga på väggen. Precis bredvid sängen. Jag blev rädd. Skulle han våldta mej? Haha, närå. Men, han/hon..jag tror nog att jag döper den till Bernt (ja, även om han inte är kille), sov där på väggen hela natten bredvid mej. När jag vaknade satt Bernt kvar. Jag vet att jag har nåt fel i huvudet, men det var nästan lite sött ändå. Men ett litet misstag och jag tar fram elflugsmällan!! You better watch out BernT.

 En bästa kompis har jag också. Melinda Anna Linnea Fransson. Hon har aldrig varit speciellt galen i nån kändis, men nu har hon bannemej fått en sjukdom tror jag! Hon har blivit FÖRÄLSKAD i robert pattinson. Hon som tyckte att jag var trög när jag gillade johan palm när han var med i idol. Men så galen som hon är i pattinson, var jag inte ens i närheten av johan. Kolla vår msn konversation tex





hahaha, ja du melinda. Hoppas att du får din älskade pattinson ;)


Kommentarer
Postat av: A H W W W - Glitter och Glamour <3

hej ! frågestund hos mig nu fråga vad du vill <3

2009-08-02 @ 13:54:42
URL: http://ahwww.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0