Fångad av en stormvind!

^Haha.. min bror var ute och höll på med nåt i garaget, då han hör grannkärringen sjunga fångad av en stormvind. Det hördes tydligen över hela kvarteret. Hahahaha. Och så har dom en skrikande bebis också..

Just spelas det michael jackson i det rosa huset på råggatan 2 i ödeshög. Helt okej. Min favorit är nog black or white. Fast jag fattar inte varför just han ska sjunga den.. Jag tycker nästan att Robin Bengtssons version var bättre, hehe.
 
Det är svinit varmt ute, och det känns som man är i öknen när det är som allra varmast.

Jag ska äta glass!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan!

Och grattis du är en av de fem bloggarna som har gått vidare till finalen i veckans blogg.

Nu är det upp till dig att få så många som möjligt att rösta på just dig, så du vinner!

Du har fram tills på söndag (vinnaren presenteras på måndag 10 aug) på dig

Lycka till, godkända röster ska kommenteras på detta inlägg: http://emmaidalinnea.blogg.se/category/veckans-blogg.html

Det första inlägget där med rubriken ”De fem finalisterna”



Allt är tillåtet för att få så många röster som möjligt, länka lägg upp på din blogg att du kommit med och att dem ska rösta. Ja allt!

Så lycka till nu!

Du är förresten nummer 2 (om du vill skriva ut det så man kan rösta på dig!)

Kram

2009-08-07 @ 16:22:33
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Karin

Robin Bengtsson version är bättre.

2009-08-07 @ 16:33:25
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0