Fan och music makes me happy

Mamma ville att jag skulle prova en massa kläder och se vad som var för litet förut. (Ni vet, jag växer faktiskt också). Och till min besvikelse kom jag inte i mina kära älskade röda skönt slitna byxor. Dom var så snygga och satt så bra! Och nu är dom körta, och min röv har blivit större, haha. Men jag kunde fakiskt knäppa dom! Blixtlåset var iof lite knivigt, men ändå. Mamma fick intala mej sanningen. Så, nu är jag på jakt efter ett par nya! Gör verkligen inget om det är cheap monday, hehehehehe. Jag är verkligen i behov av pengar, pengar, pengar, pengar, (eko).

Jag är en jäkligt trött människa just nu. Jag tänker nog inte plåga mej själv så länge till med att sitta uppe.

Man kanske ska ta och städa imorgon då. Det blev trots allt ganska mycket hår på golvet efter bratzen vs myscenen. Plus mitt eget. Äckligt vuxen jag låter.. Nej så ska det bannemej inte få vara! Fast, jag har all rätt att skylla på att jag är trött. Så därmed är jag inte skyldig er en ursäkt. Nu hör jag hur det börjar regna lite smått där ute på fönstersaken.

Just nu är det hungrigt, trött, törstigt och lite smådeppigt att vara amanda karlsson i det rosa huset på råggatan, numret mellan 1 och 3 i ödeshög. Ska nog lyssna på lite musik innan jag somnar, då brukar jag gladare :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Svar: Till mormor&morfar, du vet det är ju lugnt och så fridfuuuuuuuuullt här.

2009-08-14 @ 11:45:23
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: amanda

vad tycker du om att jag ska ha frågestund på min blogg? kika grna in och kommentera vad du tycker om det! och svara grna på den andra frågan också om du vet svaret! tack på förhand :)

2009-08-14 @ 12:51:45
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: T I L D E

sv: jaa :)

2009-08-14 @ 16:07:13
URL: http://batmans.webb.se
Postat av: nadine

I NEED CHEAP MONDAY ;D

2009-08-15 @ 20:36:08
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0