Everybody gets att little lost

Jag kunde inte sova igår. Och så blev jag hungrig också. Men jag orkade inte göra nåt speciellt, så jag tog ett glas mjölk och ett paket med ballerinakex med mej in till sängen, hihi.

 


Idag kommer cornelia, städarN. Hon röjer säkert som vanligt rummet för mej.. Fast, det ligger en död fluga på golvet som hon gärna kan ta bort, haha. Hon är sjukt speciell kan jag säga. Hon är faktikst trög i huvudet, och hon vet om det. Så det blir så fel på nåt sätt. Hon visste inte ens att ägg kom från djur ;o hahahahahahahahaha! Det roliga är att hon är blond också. Det stämmer som dom säger, åtminstånde på henne.

Fan nu är jag hungrig igen. Men det är tur att mamma har börjat med maten! ;D

Amanda Jenssen- Lockdown

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0