Ett sånt där roligt bildinlägg som ni älskar!

Som sagt var det nostalgi dags för mej idag! Fast.. eftersom jag har så dåligt minne kommer jag knappt ihåg nåt.

före

 Detta är Roxy (bratz) och Chealsea (myscene) innan vi skulle tvätta håret. Hahaha.

 Nolee (myscene) goes naked

 Cloe (bratz) knullrufs och svart-face (myscene)

 Suddig bild på när jag tvättade nåns hår. Sassa och jag var väldigt flummiga, därav kvalitén på bilderna, höhö.

 Sassa fönar håret på Nolee

efter

 Haha, vi och jag var nära på att garva ihjäl oss när vi ställde upp dom..

 Cloe knullrufs och svart-face fick inte vara med, för dom var hjälplösa. Men dom fick sin fotosession i alla fall!

 Fan alltså, jag älskar nog cloe mest ändå.



Annat

 Vet inte om my spyr eller nåt?



Och nu till "överraskningen"

 Haha, och nej det är inget tjat. Det kallas: "Sånt-gör-Sassa-och-jag-när-det-åskar-och-regnar-och-vi-har-tråkigt" Vi gjorde den igår tror jag.

 

Nu ska jag städa mej i duschen :)

 Oj, jag glömde nästan gay-kenny ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0