Erika slår nog Johan Palm i armbrytning..

Haha.. jag är till 80% säker på att erika slår han i armbrytning..skulle vara kul och testa nån gång ^^^

 Hon kanske inte ser så stark ut, men ni skulle allt veta!


Har säkert gjort detta tidigare, men.. jag kan väl hjälpa er att friska upp minnet!


Jovar du att vara ärlig? hahahahha

Du heter: amanda
Smeknamn: manda, mändy, idiotbil, pandan, mandis
Låt som när du är ledsen sörjer till? hard rock hallelujah eller nåt
Beroende av: läppsyl.. och nu harjag tappat bort det ;'o
Vem behöver du mest just nu: jag har alla jag behöver just nu
Vad tror folk om dig? att jag är rolig, och pratar mycket .. hihi
Stämmer det? jaa, verkligen
Vad säger du för att imponera på någon? jag imponerar aldrig på nån
Hur imponerar man på dig? är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? Ja, haha.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jo

Var bor du? ett ett rosa hus vid rondellen i ödeshög, även känt som ödet

Trivs du där: i huset, ja. Men i ödeshög suger det tjocktarm.
Äger du några converse? såklart!
Sprit, Cider, Vin eller Öl? mjölk (H)

Brukar du bli full? aa, fast aldrig pga alkohol

Vad har du för mobiloperatör? telia

Är du allergisk mot något? neej

Har du haft sex idag? haha nej

Nästa mål i ditt liv? få tag i en fräner seglar/kaptenmössa, och göra min "payback-kjol"
Hur svarar du i mobilen? aa det är amanda
Vem ringde du senast?  har ingen aning..dåligt minne xd
Vad sa den du senast pratade i telefon med? ..
Antal timmar sömn i natt? vet inte

Sov du ensam? yes

Brukar du komma i tid? ja, när det behövs
När mår du bra? när jag inte är sjuk, eller har deppdagar
När blev du fotad senast? today^^^så jävla känd
Hur känner du dig nu? hungrig :P
Vanligaste färgen på kläderna? veeeet inte, svart kanske
Vad tycker du om fötter? skor

Vad saknar du? Jag saknar faktiskt en kompis i sthlm, som jag inte träffat på 7-8 år. Vi har typ tappat kontakten helt :(

Hade du en bra kväll igår? aa, mys
Rakar du benen? nej
När brukar du oftast gå och lägga dig? it depends
Är du blyg? nae, ibland kanske. Det beror helt på vem jag snackar med.
Sysslar du med någon idrott? dans
Vill du hellre ha mail en brev? nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja, det måste man!

Har du spytt offentligt? Räknas det inför pappa och mamma?

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kolla in min coola snopp (h) stå och pissa i skogen :D

Är du nöjd med ditt liv: aa

Är du bortskämd: Nae, det tycker jag inte.
Vad gör du i morgon: tänker lite och har ångest inför skolan
Vad är det värsta du vet? vet inte.. spindlar och the dentist?
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? en tjuga kanske
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Johan Palm, hahahhaha

Vad längtar du efter? alla kommande skollov

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, vissa bättre än andra dock.

Vad är det finaste du fått? livet
Hur gammal är du: 13 cpade år
Tycker du om någon just nu: ja, fast inte på the lööööv sätt

Om fem månader: är det januari
Du samlar på: kunskap (H)

Gröna eller röda äppeln: Grööna såklart!!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: melinda
Gillar du golf: minigolf, men annars snobbigt haha

Vilken tid gick du upp idag: halv tolv

Har du sovit i din egna säng inatt: yes

Har du strumpor på dig nu: nopp
Är det okej att gråta: få ut det bara!

När grät du senast: minns inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: tar med mej melinda till thailand, och tar med mej my till alla återstående johan palm konserter, haha.
Bär du glasögon eller linser: none of them
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nä, ta på dej det som är snyggt.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag känner för det

Har du piercing: nej, eller i öronen om det räknas?

Vill du gifta dig aa

Vill du ha barn: aaaaa

Är du bra på att laga mat: i helvete heller
Är du flygrädd: nja, vet inte
Hur vig är du: skapligt!
Är du musikalisk? jaa, det skulle jag nog tycka

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Tror du på ett liv efter döden:
 man kan alltid hoppas

Tycker du om sushi: kanske ska testa?
Vad äter du helst när du ser på film: nåt gott

Bor dina föräldrar tillsammans: aa
Har du tandläkarskräck: mm :(

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
 kväll
Vilken ögonfärg har du: blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: har jag säkert
Biter du på naglarna: yes
Röker du: hell no!

Hur ofta tränar/motionerar du: när jag ska nånstans
 Senaste låt du hörde: veronice maggio, 17 år


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Eller hur! HAH HAH!

Men hon e fan läskig hahahh :P

2009-08-09 @ 01:39:59
URL: http://saraliksom.blogg.se/
Postat av: Denice

Sv. tack! :D

2009-08-09 @ 01:48:41
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: Jonna

svar: haha, ja, jag hörde den heela veckan! Inte kul, hehe...

2009-08-09 @ 01:50:56
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: ellinor

hehe :D

2009-08-09 @ 02:06:02
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Miaa

Haha ja hon ser ju rätt stark ut i gämförelse med honom =)

2009-08-09 @ 02:07:41
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: LINNEA

SV: jo, han mådde illa på kvällen när han skulle spela och han höll på att spy på scenen så jag fick panik och typ skrek johan! och frågade hur han mådde och han sa att han mådde illa och jag sa att han skulle dricka vatten och då sa han att han hade gjort det men det hjälpe inte! sen var han tvungen att gå av scenen och spy antagligen :( sen så kom han ut och körde på! :)

2009-08-09 @ 02:14:43
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag säljer snygga kläder till billigt pris på min blogg. Kolla in, du kanske hittat någonting som du länge letat efter, men som tagit slut på butikerna? Kolla in min blogg http://buyitnow.blogg.se



Ha en bra dag!

2009-08-09 @ 02:40:01
URL: http://buyitnow.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack detssmma. Snygg designat ! Verkligen.

2009-08-09 @ 03:57:34
URL: http://veronicalina.blogg.se/
Postat av: mathilda ♥

Hej!

Anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig (du har fortfarande tid kvar!) Jag väljer ut 5 stycken tävlanden senare idag.



Klicka här för direktlänk: http://mathiildaslife.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-information.html

2009-08-09 @ 13:09:18
URL: http://mathiildaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0