Det ska gå snabbt och vara kort.

Trots min "hata-naturen" sak, är det faktiskt ganska skönt ute ikväll! Det har regnat och då är det ju alltid sådär friskt ute efteråt! Min älskade cykel är paj. Några av ekrarna har gått av. Och så är det nåt cp-ljud som låter. Men far min ska kolla det ikväll. För imorgon och resten av veckan kommer jag verkligen behöva min lille cykel. För att må bra i mitt liv är det enda jag behöver:

1. Musik
2. Vänner, familj
3. Läppsyl
4. Tuggummi
5. Mat
6. Cykeln

Jonna ska alldeles strax fixa klart bloggen med header och det. Nu ska jag duscha. Efter det kommer det kanske ett smått litet mördarinlägg om vad som helst. Videoblogg också kanske?

Yes..


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0