Denniskorv?

Just nu: Home is where your heart is

denniskorv.jpg image by mashadeluxeNär my och jag satt och pratade, kom vi in på samtalsämnet korvar. Nej, har ingen jävla aning varför! Hmm..  Men i alla fall, hon frågade om jag hade ätit "Denniskorv". Öh? Vafan är denniskorv för nåt sa jag. Jomen, du vet denniskorv, sa my. Nej, sa jag. Men du vet han den där gubben som är på ett korvpaket? Jaha, sa jag. Hot dogs. Jag har inte, förräns nu när my sa det, vetat att gubben på körven (ulalala, vi älskar östgötska) heter dennis. Aja, då har jag åtminstånde lärt mej nåt på sommarlovet som jag kan skryta länge om!

Vi tittade på "vi hade i alla fall tur med vädret- igen". Ingen av oss tyckte att den var särskilt bra. Det klart, man skrattade väl ibland men, nja. Vi är så jävla efter, så vi spolade tillbaka flera gånger för att vi skulle fatta vad som hänt :p

Just nu händer det väl inte sådär jättemycket. För övrigt känns det verkligen att ni-vet-vad börjar snart. Jag hatar när man inte får sova. Sova är mitt liv! Haha, nejmen.. ni fattar. Man vill ju sova, och inte gå upp vid 07.00 5 dagar i veckan. Nää, vi behöver inte nämna skiten tycker jag!




 my

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Hahah! Han kan få våldta mig! Rawr! XD

2009-08-03 @ 00:54:26
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0