Dä va la skönt!

Detta är skönt. Det har laggat asmycket på glosboken.se den senaste tiden. Men nu tycks det vara fixat. Har inte kollat, men jag hoppas verkligen att det stämmer. För det är skitjobbigt! Så det var ännu ett skönt i veckan!

Min kväll har varit jättebra! Med elli melinda, tessa och några andra! Filmade lite och cyklade upp till u-hus och umgicks med lite folk man bara "kände" igen tidigare. Jo, för det är ju så i ödet. Att här antingen känner igen, eller känner man alla. Trevligt! Det var nån från 9an som var rolig. När jag kom hem insåg jag att jag hade glömt hans namn. Alltså.. det gick för långt! Hur i helvete kunde jag bara glömma det?! Ett enda jävla namn. Kom iaf ihåg att det var bekant. Mm, smsade elli. Pontus visst.

Nu är jag bajstrött och ska sova! Utan att behöva gå upp tidigt imorgon :D

Imorgon (lördag) vill/(ska?) jag:

Antingen gå eller jogga en sväng.

Nu ska jag borstade tänderna och fluxa och en massa. Jag är rädd för tandläkaren. Mm, ska göra det nu. Bäst så.

herrå suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0