Alltså, jag sitter verkligen och tjuter wähäää

HAHA! Jag sitter här och tjuter och snörvlar och har mej! Wähäääääääääääääääääääääää! :'( Jag bryr mej så in i helvetes MYCKET!

Kalla mej gärna jobbig - jag vet att jag är underbart goer!
Du, "Henrik tycker att du är Jätte jobbig" aa visst ;) han tycker säker det. Det tror jag helt ärligt (och seriöst) Men några klagomål från han har jag inte fått ännu! Kolla i min gb kära du om du inte tror mej ;)

Omogen? Såklart att jag är ;D vem vill vara 40 år mentalt när man är 96a?

Just det ja! Skitunge? Lilla? Vem är det som stavat fel på "tilomed" HAHA!

Jag älskar när folk tycker att jag är jobbig! Men, andra tänker verkligen efter och fattar att det bara är min humor :)

Och Hanna, jag älskar dej gumman! Jag kunde varit en av dom som tagit bort kommentaren. Mene, det skiter jag i. Jag bryr mej inte om vad folk tycker och tänker om mej. Om dom tror jag är en slampa, vafan? Jag bryr mej inte ett piss! Så länge jag är ärlig mot mej själv!

Det var mej en rolig kommentar som jag uppskattar lika mycket som dom andra! Ännu roligare var det att ge svar på tal på den!

SUCK ON THAT, BITCH!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe..

2009-08-12 @ 11:12:53
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/
Postat av: Bullen

Jag tycker det visar jävligt mycket att du bryr dig genom att du drar upp hela saken med ett inlägg. Du tar åt dig.



Du skrev tre gånger att du inte bryr dig, oj oj, det låter väldans mycket som att du bryr dig!



Det kan väl vara kul att ge svar på tal, det tycker jag med, men leta upp personen istället och säg det till henne. Det här känns bara jävligt fånigt. I'm just lol.

2009-08-16 @ 19:38:32
Postat av: Sofie

Men å andra sidan, ger man inte svar på tal då är man mesig och vågar inte säga vad man tycker. Men säger man vad man tycker, ja då är man dryg och fånig..?



Och om ni stör er så förbannat mkt;

LÄS INTE BLOGGEN!





Love You Mändy :P

2009-08-22 @ 23:05:52

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0