Alla älskar vi nirvana

Världens jäkla stekväder ute idag. Ungefär hela dagen har jag tillbringat med min mamma vid poolen. Jag badade faktiskt, trots mina "principer". Men, som jag trodde. Det var askallt. Och jag badade kanske bara 15 minuter, men det räckte ändå. 

Jag som är rätt galen har kommit på en sak jag verkligen,verkligen,verkligen, måste,måste,måste göra innan jag dör. Och det är att göra ett stagedive, eller vad det heter. Ni vet, publiksurfa. Fan vilken känsla det måste vara! Aa, gött helt enkelt! 

Jo, för att ha nåt att skriva om så skriver jag väl en konstig dröm jag haft. Det är en dröm jag drömde inatt. Nästan lite pinsamt.. Men pinsamhet säljer så jäkla bra! Ja, som sagt så brukar jag oftast drömma om folk jag inte känner. Och då drömde jag om en tjej, som heter amanda. Fast hon kallas kneet. Hon är skitlik en utav mina kompisar. Hon umgås med sofia, allis och lisa. (Läser deras bloggar). Så har bara sett henne på bild. Men i alla fall. Jag var på skänninge marken, och då stod hon och sålde cocosbollar (stavvarning). Då gick jag fram och skulle köpa en eftersom jag kände igen henne.

J= jag
A= amanda

J- jag känner igen dej, från allis blogg.
A- öh, hehe. Okej.
J- varför står du här?
A- för johan (palm, hon känner han) sa att jag skulle det.
J- okej. Men jag köper en cocosboll.

Sen gick jag efter jag hade köpt den. Weird.....

Förresten! Glöm inte att rösta på mej så jag kan bli veckans blogg! Här ser ni hur ni ska göra!

Lars Eriksson- Smells like teen spirit


*Smells like grillat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0