All the time in the world

Godmorgon alla som inte läser min blogg!

Har inte ätit nån frukost än. Jag är lite imun mot det nästan haha. Men mamma och pappa är på ica, och jag blir asglad om dom kommer hem med en milkshake med chokladsmak, hehehhehe. Då blir det min frukost för dagen! Träningsvärken har la blitt något bättre men inte så värst mycket. Idag sen nån gång ska jag följa med Nadine ut och springa. Wuhu, fläsket får röra på sig! Haha. Kan vara nyttigt ändå. Jag sitter som fastklistrad för det mesta i mitt rum.

Håll nu tummarna för att mamma kommer hem med en milkshake! :D


 Videoblogg på köpet! Ska försöka göra det varje dag faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Nadine

Jag är dum, jag sprang inte med dig idag :'(

men jag lovar, snart, snart ska vi springa igen ;D <3

2009-08-23 @ 21:07:26
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0