A promise of love brings back the old gun

 Klippt :)


Har tillbringat min tid hos My då jag sov över från gårdagen till idag! Och så lurade vi hit cornelia städarN, eller nej.. röjarN. Det har varit varmt som helvetet, men roligt och pratsamt!

My har som sagt sina roliga stunder. När vi låg där i sängen, och skulle sova sa hon att hon hade kommit på nåt roligt. Jaha, tänkte jag. Låt höra! Det var ett skämt om  Johan Palm och en random tjej i badhuset :P såhär låter den:

Det var en tjej på 12-13 år som var i Lundbybadet i Mjölby och simmade. Där var även Johan Palm och hans kompisar. Tjejen fick kramp och skrek:
- Johan!! Hjälp jag drunknar!

Efter Johan hade räddat henne

- Varför skrek du att just jag skulle rädda dej? frågade Johan.
- Jo, för du var den ende jag kände igen, sa hon.

Haha, den var lite fyndig måste jag allt säga!

Pappa och jag kanske ska bada lite i poolen sen. Men bara kanske. Jag gillar ju inte att bada så värst mycket!

Dagens visdomsord: Ungar! Lev medans ni kan, för snart börjar ni-vet-vad igen.

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Sv. Ja! :D tack :)

2009-08-06 @ 20:27:40
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0