06:48

Vafan gör musikungen uppe såhär tidigt tänker ni säkert nu. Egentligen skulle jag ha gått upp klockan 07:00. Men nu var det så att jag gick och la mej tidigt (enligt mej själv) då var klockan halv elva. Jag vaknade halv sex och hade ont i lilla maagen. Då gick jag upp och drack och sen gick jag och försökte sova igen. Men det gick inte. Som tur var gick "magontet" över. Och neej, jag är inte nervös gött fölk!

Jag är..

trött
hungrig
förvånad

Det känns verkligen inte som skolan faktiskt har sin första helvetes dag idag men.. aa. Det har den tydligen. Just nu lyssnar jag på rixfm morron zoo som jag alltid gör under mina skol-morgon-rutiner.

 Ser en aning sur ut på bilden, men det är såklart uppbenbart varför.

Jag känner mej rätt social, men såklart är ingen inne på msn haha. Jag vågar inte heller skicka ett sms till nån, då jag med all säkerhet kommer få tillbaka ett "vafan-väckte-du-mej-för-din-slampa-sms?!" Hihi.

 

Motorsåg? Ja
Stereo? Ja
Lordi - Hard Rock Hallelujah? Ja
Taggad? Som fan

Förmodligen kommer jag mobilblogga under dagen.. Stay tuned!

Fuck off

Kommentarer
Postat av: AMANDA

stackare så får börja idag, usch bläää. :/// Men hoppas allt går bra iaf. :) <3

2009-08-17 @ 10:37:33
URL: http://amandaaeriksson.webblogg.se/
Postat av: Nadine

fan, vi glömmde motorsågen jue ;D <3

2009-08-17 @ 22:08:04
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0