När du gråter avspeglas min falskhet i dina tårar.

Min specialitét är att gnälla. Så jag kör på det. Lite. Jag har ont i halsen och huvudet. Det var det.
Men även om min hälsa inte varit på topp idag har jag spenderat den lite väl. Har fixat en massa ny bra musik till mej själv, och ikväll har jag legat på ett kallt, inte så stort berg, med filtar och mysiga människor och frusit och tittat på stjärnfall. En gång såg vi ett helt otroligt stjärnfall, men vi fick tji. Det var fåglar. Men det var väldigt värt kände jag ändå.
Jag behöver tamejfan lov.


Kommentarer
Postat av: victoria

sv; På aj som fan i motala där jag tatuera mig, måste man vara 18 år :)

2011-10-09 @ 10:04:23
URL: http://victoriaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0