I'll be dancing though my heart is breaking.

Säkert! har gjort tolkningar av sina egna låtar på engelska. Och det är bra, men skitskumt. Känns som att hon borde hålla sig till Hello Saferide om det blir mera engelska. Dancing though.

Vi köpte en massa godis igår som vi åt. Och tittade på film. Fast inte jag. Jag var glad, okoncentrerad och sådär. Så det gick inte. Sen somnade jag hårt. Eller det va ju mjukt i soffan. Och nästa morgon åt vi bara godis till frukost. Och tittade på en dålig film med två ganska nakna människor. Som fick ett barn. Och sen somnade jag igen. Efter det minns jag inte riktigt. Men sen minns jag faktiskt att vi gick och åt pizza och det va skitgött. Sen gick Amanda hem och skulle va lite huslig, så Myy och jag spelade vuxengeni och det var svårt, och till slut skrattade vi åt mej. Till slut kom Amanda tillbaka, och då tittade vi på Psalm21 och alla förutom jag gömde sig bakom jättemysiga varma filtar och skrek emellanåt. Jag tittade hela tiden, skrattade lite åt det som skulle föreställa läskigt och berättade lite för dom som inte vågade se. Såg mej själv som en tolk typ. Idag har jag varit en tolk. Har levt jävligt onyttigt.

I torsdags spelade vi på ett ställe, pub och resturang, after work. Det va mysigt, och efter runt tjugo låtar eller något blev jag trött och nöjd och hade lite svårt att somna, men somnade gott.
På fredagen fick vi beröm av människor, och jag och Myy avslutade våran praktik som kristna fikatanter, tack och lov. En del sextiofemplussare gillar inte sånna som jag. Men det är okej.

Men va det verkligen så jävla okej att skriva ett sånt törrt äkta bloggersk inlägg som det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0