I've got my moments when I'm less sober.

Jag tog på mej skorna som är skittrasiga som jag inte använt på år och dar nästan, och en olustig känsla upprymde min kropp. "Hmm", är vad som rör sig i mitt huvud. Sen slog det mej. Visst fan, dom här skorna är för stora, jag ska ha sula i dom egentligen. Men ack! Tiden är knappt och praktiken slut och skolplikten kallar mer än Brad Pitts förtvivlade rop efter Angelina när han är hemma ensam med barnen. Sen gick jag runt hela dagen och kände att jag hade förstora fötter.

Vi fyllde i ett frågeformulär idag, kan man kalla det. Om allting i världen. Nutidsorientering heter det. Skitcoolt verkligen, och om man vinner får man värsta priserna, man blir helt extas! Eller?
I alla fall, jag blir alltid lika lycklig, glad och pirrig inombords när jag läser en politikfråga och skriver svaret som är så självklart för mej, och jag skriver det som om jag håller på att köra över en liten ful högerextremist. Sånt i livet gör min dag!!

Annars idag var det en äcklig och smaklös soppa i skolan med nudlar som såg ut som små smaklösa koreanska snoppar. Lång andlös mening. Ett långt och andlöst liv i misär.

296994_204598599596223_112842395438511_544084_8200371_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0