Hasses brorsas låtsassyrras kompis fest.

Nu har jag varit igång med mina jävla textanalyser igen. Jag älskar skolan.
Den här gången fick jag fria händer (!!!!), och fick välja alldeles alldeles alldeles själv! Det sod mellan en massa bra, bland annat We´re Only In It For The Drugs No.1 med Ebbapebba. Och jag var verkligen skitsugen på att göra världens grej av den, men verkligheten kom ikapp mej som vanligt, och jag insåg att det är bättre att ta en låt som är lite finkänsligare. Synd, annars hade jag verkligen kastat skit omkring mej, och sånt älskar ju jag.
Istället fick det bli en låt av Markus Krunegård Samma nätter väntar alla, givetvis. Det är alltid lite halvkliigt i röven när man ska tolka någonting från en person som man själv tycker är grym på det den gör. Och här skulle man även tolka själva personen, så där fick jag mask i stjärten!
Men trots analklåda och en massa maskar så känner jag ändå nu när jag är färdig, att det blev bra. Jag är nöjders pöjk. Det är skönt. Och spännande. Sitter och väntar ivrigt på betyg. Inte.

Jag ska klippa mina naglar. På händerna. Fingrarna. Jag tycker inte om långa naglar. Någonstans.
Sen ska jag kolla på alla avsnitt med bra folk i, som jag missat i Pluras Kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0